Rusza druga edycja turnieju FIFA – Ekstraklasa Games

Ekstraklasa Games 2020 – druga edycja największego turnieju w grę FIFA w Polsce rusza już 14 listopada. Rozbudowane kwalifikacje, rozgrywki podzielone na trzy etapy i wyjątkowa oprawa w studiu telewizji Polsat Games zapewnią po raz kolejny wielkie emocje wszystkim uczestnikom. W turnieju Ekstraklasy może wziąć udział każdy. Rozgrywki są przeznaczone zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów, którzy walczyć będą o triumf w wielkim finale rozegranym w maju 2020.

Ekstraklasa Games należy do ekskluzywnego grona turniejów na licencji FIFA 20 Official League Qualifier. Oznacza to, że najlepsi gracze rywalizują w turnieju także o punkty do rankingu FIFA 20 Global Series i możliwość walki o awans na Mistrzostwa Świata FIFA eWorld Cup. W tym sezonie wydawca gry – EA Sports – przyznał rozgrywkom Ekstraklasa Games większą liczbę punktów rankingowych niż rok temu. Świadczy to o rosnącej randze tego wydarzenia.

– Od ubiegłego roku należymy do ekskluzywnego grona lig, które uruchomiły profesjonalne rozgrywki esportowe. Patrząc na wyniki poprzedniej edycji Ekstraklasa Games widzimy duży entuzjazm uczestników oraz możliwość rozwoju tego projektu. W pierwszym sezonie zarejestrowało się ponad 17 tys. graczy. Transmisje w Polsat Games w trakcie pięciu dni rozgrywek śledziło 430 tys. widzów, a wszystkie transmisje online miały łącznie 1,3 mln wyświetleń. W całym sezonie strona Ekstraklasa Games zanotowała 860 tys. wyświetleń. Jesteśmy przekonani, że druga edycja dorówna pierwszej poziomem rywalizacji i dostarczy jeszcze więcej emocji ze względu na przejście z systemu rozgrywek ligowego na turniejowy – mówi Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.

Turniej będzie się składał z rundy zimowej, rundy wiosennej oraz rundy finałowej. W tej ostatniej wezmą udział najlepsi gracze z całego sezonu. Zarówno runda Zimowa, jak i Wiosenna będą zaczynały się od kwalifikacji online (oddzielne dla każdego klubu Ekstraklasy na obu konsolach) i zostaną zakończone finałami, w których udział wezmą zwycięzcy klubowych turniejów kwalifikacyjnych. Podczas finałów każdej z rund kluby Ekstraklasy będą reprezentowane przez jednego gracza na konsoli Sony Play Station 4 oraz jednego na konsoli Xbox One.

 Rywalizacja w Ekstraklasa Games będzie odbywać się niezależnie od siebie na obu konsolach, ale wzorem międzynarodowych rozgrywek w innych ligach, w decydującym meczu sezonu, w Wielkim Finale, naprzeciw siebie staną najlepszy gracz w Polsce na PS4 oraz najlepszy gracz na Xbox One.

W zależności od miejsca zajętego przez każdy z klubów Ekstraklasy podczas finałów Rundy Zimowej i Rundy Wiosennej, kluby otrzymają punkty do klasyfikacji generalnej. Najlepsze 8 klubów na obu konsolach w klasyfikacji generalnej po rozegraniu Finałów Rundy Zimowej i Wiosennej będą premiowane awansem do Rundy Finałowej, którą będzie transmitował kanał Polsat Games.

– W drugim sezonie Ekstraklasa Games stawiamy sobie za cel zaangażowanie jak największej części polskiej społeczności fanów FIFA 20. Nowy format rozgrywek i doświadczenie z poprzedniej edycji pozwolą nam – wspólnie z klubami Ekstraklasy – opowiedzieć jeszcze lepsze historie i maksymalnie dopracować telewizyjne show. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy pierwsze z przygotowanych niespodzianek. Druga edycja Ekstraklasa Games to drugie tyle (e)sportowych emocji, które z niezmienną dumą dostarczamy polskim graczom – mówi Bartosz Pawlik, dyrektor zarządzający Polsat Games.

Oficjalnymi partnerami rozgrywek są popularne marki – KFC i Media Expert, które w poprzedniej edycji wykorzystały potencjał turnieju przeprowadzając dedykowane kampanie reklamowe w mediach. W projekt zaangażowane jest także grono partnerów, doskonale znających świat esportu i mających ogromne doświadczenie w realizacji najważniejszych projektów w polskim gamingu. Strategicznym partnerem medialnym jest telewizja Polsat Games, w której studiu odbywają się turnieje fazy ligowej oraz finały. Kluczowa jest także współpraca z wydawcą gry FIFA 20 – Electronic Arts Polska. Agencją esportową odpowiedzialną za koordynację turnieju jest ESL Polska. Nad całością projektu czuwa agencja marketingu sportowego Lagardere Sports.

A Ty gdzie masz konto?
Tekst może zawierać treści reklamowe | +18 | Obowiązuje regulamin Telefon zaufania dla osób uzależnionych behawioralnie (w tym od hazardu):  801 889 880 (czynny codziennie w godz. 17-22) Serwis GolfNews.pl ,przeznaczony jest TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Prezentujemy na swoich łamach tylko te zakłady bukmacherskie, które posiadają zezwolenie do urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów.
  • Totolotek zezwolenie Ministerstwa Finansów AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
  • Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
  • LV Bet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.9.2016.EQK;
  • Milenium zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
  • eToto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
  • forBET zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.10.2016;
  • STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
  • SuperBet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.4.2017;
  • TOTALbet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.12.2017;
  • PZBuk zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • Betclic zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • BetFan zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Ewinner zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.29.2017
  • Typiko zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.30.2017
  • Traf ZW zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Polski Bukmacher zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.28.2017
Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem Korzystając z serwisu Golf News PL godzisz się na otrzymywanie materiałów marketingowych, które są jego integralną częścią. Nieodłącznym elementem portalu GolfNews.pl są np. banery reklamowe, na których możemy promować swoje usługi i produkty oraz usługi i produkty podmiotów z nami współpracującymi. Materiały promocyjne możemy przesyłać naszym Subskrybentom także w ramach newslettera. Możesz być pewny, że nie będziemy nadużywać tej możliwości starając się udostępniać tylko takie informacje, których możesz od nas oczekiwać.

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o