Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

Raport medialny PGE Skra Bełchatów – marzec 2020

Mimo pandemii, wyniki medialne PGE Skry wciąż utrzymują się na wysokim poziomie. To bardzo dobra informacja dla sponsorów i partnerów bełchatowskiego klubu.

Jeśli chodzi o oglądalność transmisji telewizyjnych w marcu, to spotkania z udziałem PGE Skry obejrzało 412 469 kibiców. Warto jednak mieć na uwadze, że w tym miesiącu odbyły się jedynie dwie batalie, bowiem rozgrywki przerwała pandemia. Dlatego porównując to do lutego, kiedy odbyły się aż trzy hitowe mecze (łączna oglądalność wynosiła 1 026 907 fanów) nie jest to zły wynik.

Dla przypomnienia: w marcu PGE Skra zagrała z Aluronem Virtu CMC Zawiercie (na żywo mecz śledziło 79 393 kibiców) oraz Cerradem Eneą Czarnymi Radom (101 931). Telewizja Polsat, która doskonale zdaje sobie sprawę z atrakcyjności pokazywania meczów z udziałem bełchatowskiej drużyny, postawiła na powtórki bełchatowskich spotkań, które można było oglądać aż 19 razy!

Podsumowując ekwiwalent reklamowy, PGE Skra w marcu wypracowała aż 10 679 017,54 zł w 57 290 publikacjach. Najbardziej skorzystały na tym PGE Polska Grupa Energetyczna (blisko 3,5 mln zł), Miasto Bełchatów (2,5 mln zł) oraz JOMA (blisko 1 mln zł).

Wracając do ogólnych danych, 5 731 464,70 zł wypracowały transmisje telewizyjne, których czas ekspozycji wyniósł 91:48:54. Zanotowano również 1810 publikacji internetowych (3 735 036,40 zł) oraz 391 w prasie (1 212 516,44 zł).

Co ciekawe, w marcu siatkówka była drugim najchętniej śledzonym przez Polaków sportem. Łączny ekwiwalent reklamowy dyscypliny wyniósł 17 663 972,87 zł i był lepszy m.in. od skoków narciarskich. Lepszy wynik zanotowała tylko piłka nożna (29 427 329,30 zł).

Podsumowując powyższe dane, można zauważyć, że pandemia nie wpłynęła w znacznym stopniu na zainteresowanie PGE Skrą Bełchatów. Warto dodać, że marcowy wynik jest lepszy, niż podczas niektórych miesiącach podczas trwania rozgrywek PlusLigi.