Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

Quiz piłkarski PKO Banku Polskiego i Ekstraklasy

PKO Bank Polski razem z Ekstraklasą prezentują nową i innowacyjną formułę rywalizacji wśród piłkarskich kibiców! Od teraz w ramach oficjalnej aplikacji ligowej każdy użytkownik będzie mógł wziąć udział w quizie wiedzy o historii Ekstraklasy, zmaganiach polskich klubów w europejskich pucharach, najważniejszych meczach reprezentacji biało-czerwonych, czy Polakach występujących za granicą. Oficjalnym partnerem quizu rozgrywanego „na żywo” w aplikacji Ekstraklasy jest PKO Bank Polski. To pierwsza tego typu forma współzawodnictwa kibiców w Europie.

Quiz startuje 12 lipca 2019 roku. Wziąć udział w rozgrywce można w oficjalnej aplikacji Ekstraklasy #BliżejGry, oraz na specjalnie przygotowanej stronie internetowej pkograjmyrazem.pl, która jest w pełni zsynchronizowana z aplikacją. W pojedynku wiedzy będzie mógł uczestniczyć każdy, kto zdecyduje się podjąć wyzwanie, reprezentując wybrany przez siebie klub. Przystępując do quizu kibic będzie mógł wybrać, czy chce się zmierzyć z konkretną osobą czy też z losowo wybranym przeciwnikiem.

Na bazie wyników uzyskiwanych przez uczestników, stworzona zostanie ligowa tabela wiedzy o polskiej piłce, w której najlepsi będą klasyfikowani z podziałem na zawodników oraz kluby. Co miesiąc liderzy tabeli otrzymają zestawy wartościowych nagród związanych z ligą, ufundowanych przez PKO Bank Polski: karnety lub bilety na mecze, koszulki meczowe, repliki piłek i książki. Ponadto rankingi będą obejmowały najlepsze wyniki w rundzie i sezonie, za które także przewidziane są upominki.

Podstawowym sposobem rozgrywki w aplikacji jest rywalizacja użytkowników „na żywo” w systemie user vs user. Natomiast ogólnopolski pojedynek kibiców będzie formatem, w którym każdy z użytkowników, wygrywając pojedynki, zdobywa punkty dla swojego klubu – w ten sposób powstaje tabela ligowa, gdzie o pozycji klubu decyduje sumaryczna liczba punktów zdobytych przez jego kibiców. W kolejnych miesiącach aplikacja będzie rozwijana i powstaną w niej dodatkowe formaty współzawodnictwa.

– Rywalizacja około piłkarska w internecie jest już stałym elementem sportowego krajobrazu w Polsce. Kibice nie wyobrażają sobie już jakichkolwiek rozgrywek bez gier typu fantasy, ale od dzisiaj zmagania poszerzamy także o quiz wiedzy piłkarskiej. To forma zmagań towarzyskich, ale również budowa zdrowej rywalizacji międzyklubowej. Sami jesteśmy kibicami i widzimy jak bywamy bombardowani każdego dnia setkami newsów z piłkarskich boisk na całym świecie, dlatego naszym zadaniem jest utrzymać, bądź nakierować tę ciekawość kibica ponownie na Ekstraklasę. Odświeżyć jej historię, przypomnieć ligowe legendy, charakterystyczne wydarzenia czy najsłynniejsze mecze. Nasz quiz jest prekursorskim w skali Europy, ale nie obawiamy się o jego powodzenie. PKO Bank Polski jako lider w segmencie nowoczesnych aplikacji jest niejako wyznaczony do tego, by przecierać szlaki przed innymi. Quiz jest także jednym z elementów przybliżania ligowych rozgrywek kibicom. Od niemal roku dzielimy się z fanami innowacyjnymi rozwiązaniami, wsłuchujemy się w ich propozycje jak jeszcze mocniej konsolidować środowisko sympatyków Ekstraklasy. Możemy obiecać, że to wstęp do kolejnych ciekawych inicjatyw, które będziemy sukcesywnie prezentować – mówi Mariusz Chłopik, dyrektor ds. marketingu sportowego PKO Banku Polskiego.

Quizy będą rozgrywane w oficjalnej aplikacji Ekstraklasy, która jest najlepiej ocenianą aplikacją w Europie. Oceny wystawiane przez użytkowników systemu operacyjnego Android pozwoliły wyprzedzić takie ligi jak Premier League, Bundesliga, Serie A czy Ligue 1. Liczba aktywnych użytkowników aplikacji Ekstraklasy w skali miesiąca to ok. 80 tys., a w kluczowych momentach sezonu sięga ponad 100 tys. Średni czas korzystania z aplikacji przez jednego użytkownika w miesiącu wynosi 72 min i 21 sek.

– Chcemy przenieść rywalizację między klubami także w inny wymiar, bazując na naszej aplikacji i wiedzy kibiców. Jesteśmy przekonani, że znajomość klubów i rozgrywek ligowych jest wśród nich ogromna. Żyją bowiem nie tylko bieżącymi wynikami, ale bardzo często świetnie znają także historię polskiej piłki. Poprzez nasze quizy #GrajmyRazem chcemy promować tych najlepszych, a jednocześnie szerzyć wiedzę o lidze, przypominać wielkie wydarzenia i inspirować do poznawania historii Ekstraklasy – komentuje Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy S.A.


Tekst może zawierać treści reklamowe | +18 | Obowiązuje regulamin Telefon zaufania dla osób uzależnionych behawioralnie (w tym od hazardu):  801 889 880 (czynny codziennie w godz. 17-22) Serwis GolfNews.pl ,przeznaczony jest TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Prezentujemy na swoich łamach tylko te zakłady bukmacherskie, które posiadają zezwolenie do urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów.
  • Totolotek zezwolenie Ministerstwa Finansów AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
  • Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
  • LV Bet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.9.2016.EQK;
  • Milenium zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
  • eToto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
  • forBET zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.10.2016;
  • STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
  • SuperBet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.4.2017;
  • TOTALbet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.12.2017;
  • PZBuk zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • Betclic zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • BetFan zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Ewinner zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.29.2017
  • Typiko zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.30.2017
  • Traf ZW zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Polski Bukmacher zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.28.2017
Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem Korzystając z serwisu Golf News PL godzisz się na otrzymywanie materiałów marketingowych, które są jego integralną częścią. Nieodłącznym elementem portalu GolfNews.pl są np. banery reklamowe, na których możemy promować swoje usługi i produkty oraz usługi i produkty podmiotów z nami współpracującymi. Materiały promocyjne możemy przesyłać naszym Subskrybentom także w ramach newslettera. Możesz być pewny, że nie będziemy nadużywać tej możliwości starając się udostępniać tylko takie informacje, których możesz od nas oczekiwać.