Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

Jacek Adamczyk nowym prezesem PLMMA

PLMMA szykuje się do kolejnych, tegorocznych wyzwań. Po przejęciu przez Goodwill Group i związaniu się z TVP przyszedł czas na kolejne nowości. Od połowy lipca Profesjonalna Liga MMA ma nowego prezesa. Został nim Jacek Adamczyk.

Adamczyk to dziennikarz z prawie 30-letnim stażem, były redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i wicenaczelny gazety „Fakt”, który przez wiele lat towarzyszył PLMMA jako reprezentant telewizji Orange sport oraz portalu MMAnia
Nowy szef Profesjonalnej Ligi MMA, który pracował ostatnio w dziale Marketingu i PR Przedsiębiorstwa Państwowego „Porty Lotnicze” oraz współpracował z portalem MMARocks, będzie odpowiedzialny za rozwój organizacji, a także za kontakty z mediami.

Po tym, jak PLMMA trafiła w nasze ręce pracowaliśmy nad strategią jej rozwoju. Pierwszym wyzwaniem, przed którym stanęliśmy, było znalezienie odpowiedniej telewizji. To nam się udałomówi Grzegorz Bikowski, właściciel Grupy Goodwill.Chcemy dalej rozwijać Profesjonalną Ligę. Jest w niej ogromny potencjał. Ponieważ Jacek, który jest osobą dobrze znaną w środowisku, przez wiele lat wspierał PLMMA, postanowiliśmy zaprosić go do współpracy. Nadszedł czas, aby wykazał się nie tylko jako teoretyk, ale i jako praktyk – dodaje Grzegorz Bikowski.

Przekuć słowa w czyny to nie zawsze łatwe zadanie, ale podjąłem się tego wyzwania. Dlatego dość gadania, czas brać się do robotywyjaśnia Jacek Adamczyk. – Plany są ciekawe, mamy wraz z właścicielem wspólną wizję tego, jak chcemy działać i co chcemy osiągnąć. Profesjonalna Liga MMA była swego czasu uważana za drugą siłę w polskim MMA. To zobowiązuje. Wsparcie potężnego partnera telewizyjnego oraz emocje towarzyszące każdej gali to ogromne atuty, których nie można zmarnować. Przy okazji bardzo dziękuję poprzedniemu prezesowi, Jakubowi Orłowskiemu, za biznesowe wyprowadzenie PLMMA na prostą. Bez jego działań nie mielibyśmy teraz takich możliwości rozwoju.

Dodajmy, że Mirosław Okniński, człowiek-instytucja w polskim MMA i założyciel federacji, będzie zajmował się w PLMMA matchmakingiem. Dyrektorem zarządzającym Profesjonalnej Ligi MMA pozostaje niezmiennie Magdalena Bikowska, która organizując marcową galą PLMMA 78 potwierdziła swoje umiejętności tworzenia poważnych eventów.


Obowiązuje regulamin Telefon zaufania dla osób uzależnionych behawioralnie (w tym od hazardu):  801 889 880 (czynny codziennie w godz. 17-22) Serwis GolfNews.pl ,przeznaczony jest TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Prezentujemy na swoich łamach tylko te zakłady bukmacherskie, które posiadają zezwolenie do urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów.
  • Totolotek zezwolenie Ministerstwa Finansów AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
  • Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
  • LV Bet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.9.2016.EQK;
  • Milenium zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
  • eToto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
  • forBET zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.10.2016;
  • STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
  • SuperBet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.4.2017;
  • TOTALbet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.12.2017;
  • PZBuk zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • Betclic zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • BetFan zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Ewinner zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.29.2017
  • Typiko zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.30.2017
  • Traf ZW zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Polski Bukmacher zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.28.2017
  • Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem
    Korzystając z serwisu GolfNews.pl godzisz się na otrzymywanie materiałów marketingowych, które są jego integralną częścią. Nieodłącznym elementem portalu Golf News są np. banery reklamowe, na których możemy promować swoje usługi i produkty oraz usługi i produkty podmiotów z nami współpracującymi. Materiały promocyjne możemy przesyłać naszym Subskrybentom także w ramach newslettera. Możesz być pewny, że nie będziemy nadużywać tej możliwości starając się udostępniać tylko takie informacje, których możesz od nas oczekiwać.