Fortuna sponsorem reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata Amatorskiego MMA w Bahrajnie 2019

Reprezentacja Polski na Mistrzostwa Świata Amatorskiego MMA w Bahrajnie 2019 może liczyć na wsparcie sponsorów. Jednym z nich została firma Fortuna Zakłady Bukmacherskie. Mistrzostwa Świata Amatorskiego MMA 2019, które odbędą się w dniach od 10 do 16 listopada w Bahrajnie, są najważniejszym tego typu wydarzeniem na światowej mapie mieszanych sztuk walki. W tym roku Stowarzyszenie MMA Polska wystawi aż siedmiu zawodników, wspieranych na mistrzostwach przez dwóch trenerów: Kamila Zawarskiego i Michała Mankiewicza.

wejdź i sprawdź ofertę

Nie masz jeszcze konta w zakładach bukmacherskich efortuna.pl? Zarejestruj się klikając TUTAJ i odbierz darmowe 20 PLN w postaci freebeta.

Marka ta posiada 20-letnie doświadczenie na rynku w Polsce, Czechach, Chorwacji, Rumunii i na Słowacji. Jest wiodąca, legalnie działającą firmą branży bukmacherskiej, wchodzącą w skład największej w Europie Środkowej i Wschodniej grupy prowadzącej zakłady wzajemne.
Przedmiotem działalności Fortuna online zakłady bukmacherskie jest organizowanie zakładów bukmacherskich na wyniki wydarzeń sportowych, społecznych i politycznych poprzez stronę internetową www.efortuna.pl, aplikację mobilną oraz prawie 600 stacjonarnych punktów przyjmowania zakładów zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Fortuna od wielu lat angażuje się we wspieranie polskiego sportu, a od pewnego czasu także e-sportu. Priorytetem firmy od zawsze jest świadczenie usług na najwyższym poziomie z wykorzystaniem nowych technologii i know-how.

Stowarzyszenie MMA Polska zaprezentowało finalny skład reprezentacji Polski na Mistrzostwa Świata Amatorskiego MMA IMMAF 2019, które rozpoczną się już 10 listopada w Bahrajnie. Dzięki skutecznym działaniom organizacyjnym Stowarzyszenia oraz współpracy działaczy z grupą sponsorów, w tym roku Polskę reprezentować będzie aż siedmiu zawodników, zarówno w kategoriach seniorskich jak i w juniorach.

International MMA Federation (IMMAF) jest największą na świecie organizacją zajmującą się promocją amatorskiego MMA. Marka ta powstała w 2012 roku i dziś należą do niej organizacje zajmujące się amatorskim MMA z ponad 90 krajów na świecie. Od 2014 roku, IMMAF przygotowuje pod swoimi skrzydłami mistrzostwa świata amatorskiego MMA, które przyciągają setki zawodników z różnych zakątków globu. Zawody te, są największym tego typu wydarzeniem na świecie. Ich pierwsze trzy edycje odbyły się w USA, w Las Vegas. Od 2017 roku, organizowane są natomiast w Bahrajnie.

Tegoroczna edycja Mistrzostw Świata Amatorskiego MMA 2019 odbędzie się w dniach od 10 do 16 listopada 2019 roku na terenie Khalifa Sport City – kompleksu sportowego położonego w Manamie, stolicy Bahrajnu. Łącznie w najbliższych zawodach, udział weźmie 452 zawodników z 51 krajów.

Krajowe stowarzyszenie MMA POLSKA – jako nasz pierwszy, pełnoprawny członek IMMAF – powołało reprezentację kraju na zbliżające się zawody. Dzięki wytrwałej pracy organicznej Stowarzyszenia, udało się wystawić aż siedmiu zawodników, wspieranych przez dwóch znakomitych trenerów: Kamila Zawarskiego i Michała Mankiewicza.

– Jesteśmy dumni, że pierwszy raz w sześcioletniej historii Mistrzostw Świata w MMA organizowanych przez IMMAF, na zawody wysłana zostanie polska kadra składająca się z wyłonionych w eliminacjach zawodników. Również po raz pierwszy, zawodnicy będą mieli profesjonalną opiekę ze strony towarzyszących im trenerów. Stowarzyszenie nie chciało być jedynie organizacją chwalącą się osiągnięciami zawodników, którzy na własną rękę i za własne pieniądze wyruszają zdobywać medale. Pozyskaliśmy sponsorów, dzięki którym średnie dofinansowanie w przeliczeniu na każdego reprezentanta wyniosło 75 procent. Każdy zawodnik będzie miał zatem zagwarantowaną podróż, ubezpieczenie, wpisowe, profesjonalną odzież, itp. – mówi Martin Lewandowski, Prezes Stowarzyszenia MMA POLSKA.

W reprezentacji Polski wystąpią zarówno zawodnicy walczący w kategoriach seniorskich, jak i w juniorach. Jej skład przedstawia się następująco:

Seniorzy:

  • Paulina Giemza – waga musza 56,7 kg (125 lbs)
  • Klaudia Syguła – waga piórkowa 65,8 kg (145 lbs)
  • Eryk Walecki – waga lekka 70,3 kg (155 lbs)
  • Szymon Roicki – waga średnia 83,9 kg (185 lbs)

Juniorzy:

  • Magdalena Czaban – waga atomowa 47,6 kg (105 lbs)
  • Emil Piątek – waga lekka 70,3 kg (155 lbs)
  • Błażej Romanowski – waga ciężka 120,2 kg (265 lbs)

Zawodnicy zostali wyłonieni do reprezentowania naszego kraju na mistrzostwach, podczas eliminacyjnych sparingów do kadry Polski MMA, które odbyły się we wrześniu br. w Olsztynie, Łodzi oraz Cieszynie. Z uwagi na szybko wypełniające się kategorie wagowe, nie wszyscy wyłonieni kadrowicze będą mogli wystartować w Bahrajnie. Ich trud nie poszedł jednak na marne i będą brani pod uwagę przy najbliższych międzynarodowych turniejach IMMAF.

– Ponieważ Stowarzyszenie rozpoczęło działalność w marcu br., a w międzyczasie odbywały się mistrzostwa Europy, zarząd MMA Polska przychylił się do propozycji sztabu trenerskiego, by kadrowiczów na najbliższe mistrzostwa wyłonić w trakcie sesji sparingowych organizowanych w trzech klubach w Polsce  – Berkut Arrachion Olsztyn, Shark Top Team Łódź i Octagon Team Cieszyn. Podczas sparingów, zaprezentowało się łącznie 70 zawodników z różnych kategorii wagowych. Eliminacje polegały na sprawdzaniu poszczególnych umiejętności w rundach parterowych, stójkowych i zapaśniczych. Zwieńczeniem sparingów były walki toczone zgodnie z zasadami IMMAF – mówi Łukasz Zaborowski, jeden z selekcjonerów reprezentacji Polski.

Sponsorami kadry Polski MMA są: Fortuna zakłady bukmacherskie, Lab One – producent najwyższej jakości probiotyków i suplementów diety, Multi Assist – firma pośrednicząca i wspomagająca procesy rejestracji pojazdów,  Blachy Pruszyński – jeden z największych w Europie producentów pokryć dachowych, Executive Solutions – projektowanie, wykonawstwo i konserwacja instalacji elektrycznych hydraulicznych i spawalniczych na morzu i lądzie, Pitbull West Coast – producent odzieży ulicznej i sportowej, Studio306 – firma reklamowa i drukarnia wielkoformatowa.

Współpraca z MMA Polska to przepustka dla wielu młodych ludzi do zaczęcia prawdziwej kariery sportowej. Stowarzyszenie zajmuje się sportem amatorskim, ale w zawodowy i profesjonalny sposób. Organizacja systematycznie nawiązuje relacje z osobami ze sfery publicznej, administracji rządowej, ale także z prywatnymi przedsiębiorcami i firmami, którym idea budowy tej dyscypliny sportu u podstaw, jest po prostu bliska.

Członkiem Stowarzyszenia może zostać każda osoba, która zostanie zaakceptowana przez Zarząd. W skład struktury organizacji, wchodzą trzy grupy członków: zwyczajni, honorowi oraz wspierający. Członkowie zwyczajni, mogą uczestniczyć w głosowaniach i wyborach, proponować pozycje do rozważenia w sprawie porządku obrad walnego zgromadzenia oraz są systematycznie informowani o stanie organizacji.

Niezwykle istotnym planem założycieli MMA Polska jest budowa najsilniejszego stowarzyszeni MMA w kraju z wieloma prawdziwymi korzyściami. Już teraz, Organizacja jest oficjalnie wspierana przez wielu ambasadorów z różnych dyscyplin. Ambasadorami, ale jednocześnie honorowymi członkami Stowarzyszenia MMA Polska są: Marcin Gortat, Mariusz Pudzianowski, Iwona Guzowska, Olivier Janiak, Kuba Wojewódzki.

Kolejnymi planowanymi aktywnościami Stowarzyszenia MMA POLSKA, będzie m.in. organizowanie seminariów dla wszystkich funkcji w MMA  – Akademia MMA Polska, Budowanie programów CSR dla dzieci, kobiet i seniorów, Wprowadzenie programu medycznego, monitorującego zdrowie  zawodników, Lobbing za usankcjonowaniem MMA oraz budowanie współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.

***

Stowarzyszenie MMA Polska jest pierwszą w Polsce organizacją powołaną do reprezentowania środowiska mieszanych sztuk walki w mediach i w debacie publicznej. Dba o wizerunek MMA, edukuje młodzież, szkoli zawodników i trenerów, dba o bezpieczeństwo sportowej rywalizacji i organizuje projekty społeczne. Jako jedyna polska organizacja, Stowarzyszenie  jest zrzeszone w strukturach światowego związku – International Mixed Martial Arts Federation. Powołuje oficjalną kadrę Polski na międzynarodowe zawody i organizuje krajowe platformy do sportowej rywalizacji. Organizacja łączy współpracę sektora organizacji pozarządowych, środowisk naukowych, klubów sportowych, grup biznesowych i środowisk medialnych. 


Nadrzędną misją jaka przyświeca organizacji, jest rozwój MMA jako dyscypliny sportowej. Działacze odwołują się przy tym do idei olimpijskiej, idei w myśl której sport ma łączyć, a nie dzielić. Organizacja promuje MMA jako sport dla każdego, niezależnie od pochodzenia, majątku, rasy czy religii. Olimpijski duch i rywalizacja w duchu fair play to zasady, które  wpajane są najmłodszym pokoleniem przez MMA Polska. Celem Organizacji jest edukacyjna praca u podstaw – szkolenia, współpraca z samorządami, projekty i kampanie społeczne. W wymiarze długoterminowym działacze zamierzają przywrócić MMA na łono dyscyplin obecnych na Igrzyskach Olimpijskich. Organizacja tworzy podwaliny pod Polski Związek MMA i współpracuje z Ministerstwem Sportu. Lobbuje również za tym, aby MMA zostało włączone na listę dyscyplin uznawanych przez władze państwowe.

Założyciele Stowarzyszenia MMA POLSKA

Rafał Wachnik

Magister socjologii, absolwent UMCS w Lublinie. Od 20 lat związany z polską branżą reklamową. Obecnie Chief Strategy Officer w domu mediowym Value Media. Członek komisji rewizyjnej Stowarzyszenia MMA Polska, zaangażowany w projekty społeczne zwłaszcza te związane z edukacją i aktywnością fizyczną dzieci i młodzieży. Zainteresowania: rodzina, socjologia, antropologia, historia i oczywiście reklama.

Grzegorz Sobieszek

Psychopedagog, działacz społeczny, trener boksu tajskiego, założyciel sieci klubów sportowych Academia Gorila. Autor felietonów popularyzujących wiedzę o sportach walki. Zawodowo pracujący na styku sportu, eventów i zarządzania wizerunkiem.

Mariusz Lewandowski

Magister Ekonomii, absolwent Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu na kierunku Marketing i Zarządzanie. Stypendysta University of Western Sydney w Australii.  Studiował na TLCC Business Colleage oraz Windsor Institute of Commerce również w Australii i otrzymał  – Diploma of Business.

Manager w dziale komunikacji niemedialnej i marketingu biznesowego Telewizji Polskiej.  Realizuje największe kampanie reklamowe i wydarzenia transmitowane na wszystkich antenach TVP. Od 2004 odpowiada za komunikację internetową w Federacji KSW. Dyplomowany artysta estradowy, nagradzany na konkursach iluzji w Polsce i zagranicą.  Nagrał dwie płyty muzyczne z Kazikiem Staszewskim i Justyną Steczkowską. Z zamiłowania – podróżnik.

Marian Kmita:

Absolwent Uniwersytetu Wrocławskiego na kierunku Historia. Ukończył studium komunikacji społecznej na kierunku organizacja i zarządzanie UWr, PWr i Central Connecticut State University oraz kurs Senior Editor BBC 1995. W latach 92-94 Rzecznik Wojewody Wrocławskiego. Pomiędzy 94-95 r. szef Informacji i Sportu TVP Wrocław. Od 1996 do 2001 Prezes zarządu tygodnika „Słowo Sportowe” oraz w okresie 96-99 r. szef sportu TVP 1. Od 1999 r. do dzisiaj – dyrektor d/s sportu Telewizja Polsat. Zainteresowania: ekologia, muzyka, historia, sztuka, literatura, sport.

Martin Lewandowski

Absolwent Wrocławskiej Akademii Ekonomicznej oraz Sydney Windsor Institute of Commerce. Uczył się również w klasie o profilu teatralnym i uczęszczał do szkoły muzycznej II stopnia – instrumenty perkusyjne. Od 2007 roku wraz z żoną Iwoną Borys-Lewandowską właściciel Agencji Marketingu Zintegrowanego – My Land sp z o.o. sp.k. Założyciel i od 15 lat współwłaściciel największej w Europie federacji mieszanych sztuk walki KSW. Pasjonat sportów walki i podróży.

Iwona Borys-Lewandowska

Wykształcenie wyższe; dyplomowany nauczyciel plastyki; w trakcie studiów kierunkowych prowadziła badania dotyczące marketingu usług turystycznych na rynku północnoamerykańskim. Doświadczenie w zarządzaniu projektami w korporacjach międzynarodowych w Polsce i za granicą. Doświadczenie  w organizowaniu prowadzeniu projektów społecznych koncentrujących się na dzieciach i młodzieży poszkodowanych przez los. Pasja: psychologia rozwojowa dzieci i młodzieży. Współwłaściciel Agencji My Land sp z o.o. sp.k (marketing zintegrowany) 

Mariusz Grzywa

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Senior Associate oraz Business Advisory & Litigation Department w kancelarii RK Legal. Specjalizuje się w prawie cywilnym materialnym i procesowym, a także handlowym.

A Ty gdzie masz konto?
Tekst może zawierać treści reklamowe | +18 | Obowiązuje regulamin Telefon zaufania dla osób uzależnionych behawioralnie (w tym od hazardu):  801 889 880 (czynny codziennie w godz. 17-22) Serwis GolfNews.pl ,przeznaczony jest TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Prezentujemy na swoich łamach tylko te zakłady bukmacherskie, które posiadają zezwolenie do urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów.
  • Totolotek zezwolenie Ministerstwa Finansów AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
  • Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
  • LV Bet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.9.2016.EQK;
  • Milenium zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
  • eToto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
  • forBET zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.10.2016;
  • STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
  • SuperBet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.4.2017;
  • TOTALbet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.12.2017;
  • PZBuk zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • Betclic zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • BetFan zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Ewinner zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.29.2017
  • Typiko zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.30.2017
  • Traf ZW zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Polski Bukmacher zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.28.2017
Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem Korzystając z serwisu Golf News PL godzisz się na otrzymywanie materiałów marketingowych, które są jego integralną częścią. Nieodłącznym elementem portalu GolfNews.pl są np. banery reklamowe, na których możemy promować swoje usługi i produkty oraz usługi i produkty podmiotów z nami współpracującymi. Materiały promocyjne możemy przesyłać naszym Subskrybentom także w ramach newslettera. Możesz być pewny, że nie będziemy nadużywać tej możliwości starając się udostępniać tylko takie informacje, których możesz od nas oczekiwać.

Dodaj komentarz

  Subscribe  
Powiadom o