Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

Fortuna planuje otworzyć 80 nowych punktów przyjmowania zakładów w 2019 roku

Fortuna Entertainment Group planuje otwarcie 80 nowych punktów w 2019 roku, aby zwiększyć sieć do łącznie ok. 700 punktów, poinformował prezes Fortuna Zakłady Bukmacherskie Konrad Komarczuk.

Planujemy otwarcie 80 nowych punktów do łącznie ok. 700 w Polsce w 2019 r. – poinformował Komarczuk podczas spotkania z dziennikarzami.

Dodał, że zakaz handlu w niedziele wpłynął negatywnie na niektóre punkty sieci znajdujące się w parkach handlowych, które dotychczas osiągały dobre wyniki.

W efekcie systematycznie przenosimy je z punktów handlowych zamykanych w niedziele, ponieważ sam zakaz handlu w ten dzień nas nie obowiązuje – wskazał prezes.

Zaznaczył, że operator nie oferuje zakładów live w swojej sieci stacjonarnej, a mimo to „robi największą sprzedaż w Polsce”. Dlatego uważa, że jest „głęboki sens” w rozwijaniu sieci stacjonarnej równolegle do rozwoju zakładów online.

Uruchomimy nową platformę IT w I połowie 2019 r. i zakłady live pojawią się wtedy w naszych punktach – zaznaczył Komarczuk.

Prezes jest zadowolony z dotychczasowych wyników za I-III kw. 2018, a „końcówka roku jeszcze bardziej dynamiczna”.

Oczywiście, biznes online rośnie dramatycznie szybciej od sieci stacjonarnej, a najszybciej segment mobile, dzięki szczególnie zakładom na żywo – wskazał.

Komarczuk stwierdził, że dynamikę biznesu Fortuny w Polsce odzwierciedlają takie dane jak chociażby porównanie między mundialem 2018, a euro 2016. W Polsce w okresie tych dwóch wydarzeń sportowych Fortuna odnotowała m.in. wzrost lfl o 100% w punktach stacjonarnych, a także 123% wzrost liczby aktywnych graczy.

Aplikacja mobilna pod nazwą Fortuna Mobile

Fortuna jest również zadowolona z efektów swoich dotychczasowych działań sponsoringowych. W tym roku została tytularnym sponsorem I ligi piłki nożnej, a ponadto objęła patronatem polskie skoki narciarskie.

Skoki to dopełnienie naszej oferty produktowej i sponsoringowej. Ciężko zignorować fakt, że Turniej 4 Skoczni jest najbardziej oglądanym wydarzeniem zimy. Zmieniliśmy nasz produkt na skoki i zanotowaliśmy 74% wzrostu sprzedaży I-XI 2018. W 2019 roku planujemy aktywne akcje okołosponsoringowe i działania zwiększające wolumen naszego biznesu. Bardzo perspektywiczna jest nasza aktywność w e-sport. Wspieramy grupę AGO i planujemy rozwój w tym segmencie, ponieważ jego znaczenie będzie znacząco rosło w przyszłości. Liczymy ponadto na ogłoszenie nowego sponsoringu na przełomie roku” – podsumował prezes.

Źródło: ISBnews