Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

Ekstraklasa i CANAL+ z umową na świadczenia marketingowe

Ekstraklasa S.A. i CANAL+ równolegle do porozumienia dotyczącego praw mediowych, podpisały umowę o wzajemnym wsparciu marketingowym i promocyjnym na najbliższe trzy sezony. Ma to związek z rozszerzeniem współpracy w zakresie transmisji wszystkich meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w Polsce do końca sezonu 2022/23.

W ramach kontraktu obejmującego sezony 2020/21, 2021/22 oraz 2022/23 CANAL+ będzie reklamowany na stadionach w trakcie rozgrywek, na koszulkach zawodników i ściankach do wywiadów, a także w oficjalnej aplikacji mobilnej „Ekstraklasa” oraz przy wszystkich edycjach plebiscytu „Piłkarza Miesiąca”. Ekstraklasa będzie także promować m.in. na stronie internetowej i we własnych kanałach social media Platformę CANAL+ oraz kanały tego nadawcy, na których dostępne będą mecze PKO Bank Polski Ekstraklasy. Oprócz tego ligowa spółka zobowiązała się do prowadzenia we własnych kanałach, jak i w oficjalnej aplikacji kampanii promocyjnych związanych z rozgrywkami PKO Bank Polski Ekstraklasy dostępnych na stałe w ofercie CANAL+.

– Mamy za sobą wiele lat owocnej współpracy i duże doświadczenie, co stale przekłada się na rozwój ligi, ale też zapewnia istotne przewagi konkurencyjne oferty CANAL+ na rynku. Rozszerzenie zakresu współpracy, nie tylko w zakresie transmisji meczowych, ale także bogatego pakietu reklamowo-licencyjnego, to gwarancja dalszej silnej promocji naszych rozgrywek wśród kibiców. Ma to duże znaczenie w obecnej niepewnej sytuacji społeczno-gospodarczej, szczególnie w rozpoczętym sezonie. Przygotowaliśmy duży i aktywny pakiet świadczeń reklamowych dla naszego najważniejszego partnera telewizyjnego, zapewniający bardzo precyzyjne dotarcie bezpośrednio do kibiców rozgrywek PKO Bank Polski Ekstraklasy. Największymi wygranymi będą kibice, zarówno w kraju jak i za granicą, którzy otrzymują najwyższej jakości produkt w postaci transmisji meczowych, skrótów czy powtórek dostępnych na różnych kanałach oraz szybki i łatwy dostęp do ciekawostek i statystyk meczowych – komentuje Marcin Mikucki, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży w Ekstraklasie S.A.

Równolegle platforma CANAL+ będzie aktywnie promowała rozgrywki PKO Bank Polski Ekstraklasy – starty w obu rundach każdego sezonu oraz poszczególne mecze i najważniejsze momenty rozgrywek – we własnych kampaniach reklamowych prowadzonych w internecie i telewizji, w tym na antenach swoich kanałów: CANAL+ Premium, CANAL+ SPORT, CANAL+ SPORT 2, CANAL+ SPORT 3 oraz CANAL+ SPORT 4 oraz w swoich kanałach social media jak i w internetowych serwisach CANAL+, a także w ramach serwisu OTT nadawcy. Informacje o rozgrywkach PKO Bank Polski Ekstraklasy będą także dystrybuowane w materiałach BTL promujących pakiety przygotowane dla abonentów platformy.

Jednocześnie, w ramach umów licencyjnych nadawca będzie mógł w swoich programach i kanałach komunikacyjnych korzystać z rozbudowanego systemu statystyk meczowych E-stats dostarczanych na bieżąco przez Ekstraklasę oraz z materiałów archiwalnych z meczów od sezonu 2005/06. Z kolei Ekstraklasa będzie mogła wykorzystywać komentarz sportowy, którym opatrzone będą skróty i całość meczów transmitowanych na antenach CANAL+, w ramach ligowego serwisu OTT – Ekstraklasa.tv dostępnego na komputerach i w aplikacji mobilnej.

– Cieszymy się, że nasza wieloletnia współpraca z Ekstraklasą wciąż się rozwija, czego efektem jest nowa umowa na której skorzystają przede wszystkim kibice. To również bardzo dobra wiadomość dla klubów PKO Bank Polski Ekstraklasy, które będą miały zapewnione jeszcze mocniejsze wsparcie promocyjne w tych wymagających dla nas wszystkich czasach – mówi Rafał Dmowski, dyrektor ds. komunikacji sportowej CANAL+.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News


Obowiązuje regulamin Telefon zaufania dla osób uzależnionych behawioralnie (w tym od hazardu):  801 889 880 (czynny codziennie w godz. 17-22) Serwis GolfNews.pl ,przeznaczony jest TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Prezentujemy na swoich łamach tylko te zakłady bukmacherskie, które posiadają zezwolenie do urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów.
  • Totolotek zezwolenie Ministerstwa Finansów AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
  • Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
  • LV Bet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.9.2016.EQK;
  • Milenium zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
  • eToto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
  • forBET zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.10.2016;
  • STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
  • SuperBet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.4.2017;
  • TOTALbet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.12.2017;
  • PZBuk zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • Betclic zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • BetFan zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Ewinner zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.29.2017
  • Typiko zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.30.2017
  • Traf ZW zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Polski Bukmacher zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.28.2017
  • Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem
    Korzystając z serwisu GolfNews.pl godzisz się na otrzymywanie materiałów marketingowych, które są jego integralną częścią. Nieodłącznym elementem portalu Golf News są np. banery reklamowe, na których możemy promować swoje usługi i produkty oraz usługi i produkty podmiotów z nami współpracującymi. Materiały promocyjne możemy przesyłać naszym Subskrybentom także w ramach newslettera. Możesz być pewny, że nie będziemy nadużywać tej możliwości starając się udostępniać tylko takie informacje, których możesz od nas oczekiwać.
    0 0 vote
    Article Rating
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x