Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

ECO-cars sponsorem Warty Poznań. Nowe logo na koszulkach

Firma ECO-cars została Sponsorem Biznes Warty Poznań, a podpisana właśnie umowa  będzie obowiązywała do końca czerwca 2022 roku. Logotyp firmy będzie widoczny na rękawku koszulki meczowej „Zielonej” już w niedzielnym spotkaniu ze Śląskiem Wrocław.

Spółka ECO-cars w przyszłym roku będzie obchodziła 20-lecie istnienia na polskim rynku. To dobry czas, by jeszcze bardziej zaangażować się w lokalny sport – mówi Kamil Kulesza, prezes zarządu ECO-cars. – Jestem poznaniakiem, kocham Poznań, kocham sport, a w przy okazji w prowadzeniu biznesu czuje się jak ryba w wodzie. Ta działalność pod wieloma względami jest podobna do sportu ponieważ potrzebuje długofalowej wizji, poświęcenia, przemyślanej taktyki i charakteru. Moją wizją jest obecnie budowanie coraz silniejszej marki spółki, której jestem prezesem. Angażujemy się w wiele inicjatyw charytatywnych, pro bono i właśnie w sport.

Nowy sponsor Warty Poznań zajmuje się m.in. recyklingiem pojazdów, pomocą w zbieraniu i odbiorem surowców wtórnych, zużytych baterii, odbiorem, transportem i unieszkodliwianiem odpadów powstałych w procesach produkcyjnych i poprodukcyjnych. „Poprzez najwyższą jakość usług świadczonych w zakresie kasacji i recyklingu pojazdów samochodowych, maszyn i urządzeń oraz gospodarki odpadami firma przyjmuje ochronę środowiska jako jeden z priorytetów swojej działalności” – czytamy na eco-cars.pl.

Wybór Warty Poznań jako partnera biznesowego był dla firmy naturalny z co najmniej dwóch powodów. Klub i spółka ECO-cars przywiązują dużą wagę do kwestii związanych z ochroną środowiska naturalnego, a ponadto prezes Kamil Kulesza kibicuje „Zielonym”. – Na pierwszym meczu Warty Poznań byłem w 1997 r. i było to spotkanie z Aluminium Konin. Już wtedy zadawałem sobie pytanie: jakby to było gdyby w Ekstraklasie znów były dwa kluby z Poznania. Przez lata zazdrościłem miastom, które mogły żyć derbami. Teraz możemy je przeżywać w stolicy Wielkopolski – mówi Kamil Kulesza i dodaje: – Zdecydowaliśmy się na bliższą współpracę z Klubem, by stawał się coraz silniejszy. Jednocześnie docieramy do kibiców z naszą ofertą. W naszej ligowej rzeczywistości bardzo brakuje firm, które reklamowałyby się poprzez futbol, dlatego gorąco namawiam przedsiębiorców by zainwestowali w Klub. Moje marzenie w postaci reklamy na koszulce dziś stało się faktem. Cieszę się że jestem z Wartą Poznań, wierzę w to, że przeżyjemy wspólnie wiele wspaniałych chwil.

Spółka ECO-cars była dotychczas członkiem Klubu Biznesu Warty Poznań. Na mocy podpisanej właśnie umowy została Sponsorem Biznes i zajmuje teraz znaczące miejsce w piramidzie sponsorskiej Klubu. Logotyp firmy znalazł się na lewym rękawku koszulki meczowej „Zielonych” i będzie prezentowany już w najbliższym meczu – czyli w niedzielnym spotkaniu ze Śląskiem Wrocław w 29. kolejce PKO BP Ekstraklasy.

Na koszulce Warty Poznań pojawia się kolejne logo, tym razem ECO-cars, podmiotu stąd, z Poznania. Firma zasila rosnące grono naszych partnerów biznesowych. Cieszymy się, że jesteśmy odbierani jako podmiot wiarygodny i ufają nam kolejne firmy – mówi Jarosław Żubka, dyrektor marketingu i komunikacji Warty Poznań S.A.

Fot. Klaudia Berda / Warta Poznań