Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

BETFAN chce rozdawać karty – w ofercie i na rynku

Po najlepszym debiucie w historii polskiej branży bukmacherskiej, BETFAN kontynuuje dalszy dynamiczny rozwój i rozszerza swoją ofertę o gry karciane na żywo. Wdrażane innowacje, zmiana struktury organizacyjnej i unikalne portfolio skierowane do osób o różnych zainteresowaniach, mają zapewnić spółce dalsze umacnianie pozycji na wymagającym polskim rynku.

Współpraca BETFAN z TVBET, jednym z wiodących światowych dostawców gier na żywo, to kolejny etap poszerzania portfolio oraz element konsekwentnie realizowanej strategii spółki. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych i esportowych na żywo, BETFAN jako jedyna firma w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także te z sektora mediów, polityki oraz show-biznesu. Od teraz gracze BETFAN przez całą dobę mogą zakładać się również o wyniki w popularnych grach karcianych, takich jak poker, wojna czy blackjack. Rozgrywki każdorazowo prowadzone są przez zawodowe prezenterki, co gwarantuje nie tylko świetną rozrywkę, ale również pełen profesjonalizm i transparentność.

Sukces przy mistrzowskim wsparciu

Na start rozgrywek karcianych, realizowanych wspólnie z TVBET, BETFAN przygotował dla graczy dużą niespodziankę. Jako pierwszy karty na stół rzuci wielokrotny mistrz świata w sportach siłowych, Mariusz Pudzianowski, który od początku pełni rolę ambasadora marki

W BETFAN kompleksowo podchodzimy do wprowadzania nowych produktów na rynek, a także stawiamy na sprawdzonych partnerów. Mariusz bardzo mocno przyczynił się do budowy, promowania oraz wzmacniania branżowej pozycji BETFAN – jego rola w naszym sukcesie jest niepodważalna. Jestem przekonany, że wspólnie zrealizujemy jeszcze wiele fascynujących projektówmówi Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN

Co zyskam, wpisując kod promocyjny BETFAN w 2020? 100 PLN bez ryzyka ze zwrotem na konto główne.

Bukmacher ten uruchomił nową promocję Siano wraca na konto główne“! Jest ona dedykowana nowym Graczom, którzy podczas rejestracji wpisali kod promocyjny Legalny100W przypadku, gdy pierwszy kupon okaże się przegrany Gracz otrzymuje zwrot stawki na saldo główne, co jest równoznaczne z tym, że Gracz może grać dalej, ale również może wypłacić kwotę.

Kierunek na nieprzerwany wzrost

BETFAN ma jasny cel – innowacje, które wiążą się np. z rozwojem i rozbudową mobilnych wersji i aplikacji do korzystania z platformy do obstawiania zakładów.
Aby dostosować się do rosnących oczekiwań graczy, BETFAN prowadzi swoją komunikację i dostarcza usługi w formule omnichannel, m.in. przy wykorzystaniu aplikacji dostępnych na urządzenia z systemem Android i iOS oraz smartfony Huwawei. W kanale mobile gracze także będą mogli korzystać z nowości ofertowej – TVBET.

W tej materii czerpiemy wzorce od najlepszych firm na świecie. Nie określamy siebie mianem zwykłego bukmachera, a raczej tech labu z licencją bettingową. Chcemy dostarczać klientom nie tylko atrakcyjną, ale także wygodną, mobilną i powszechnie dostępną formę rozrywki. Mocno wierzymy w skuteczność takiego modelu biznesowego i cały czas pracujemy, by działać jeszcze wydajniej. Dlatego w ostatnich miesiącach wdrożyliśmy zmiany strukturalne i nieprzerwanie nastawiamy się na dalszy wzrostpodsumowuje Piotr Sienkiewicz, prezes zarządu BETFAN.

BETFAN to legalny polski bukmacher. Hazard wiąże się z ryzykiem. Gra u nielicencjonowanych podmiotów jest niezgodna z prawem.

BETFAN proponuje miesięcznie ponad 1,5 mln różnych zakładów. Zgodnie z hasłem przewodnim marki: „Nie grasz, nie wygrasz!” chce tworzyć jak najlepsze warunki, by przyciągnąć na swoją platformę betfan.pl także osoby niekorzystające dotychczas z zakładów do obstawiania wybranych przez siebie zdarzeń. BEFTAN stawia na innowacyjne podejście marketingowe. Obok możliwości obstawiania wyników sportowych, na żywo i esportowych, jako jedyny w Polsce oferuje szeroki zakres zakładów na rozrywkę, obejmujących tematy okołosportowe, a także z obszaru polityki, show-biznesu, ekonomii czy pogody. Jesienią 2019 r. twarzą marki BETFAN został Mariusz Pudzianowski. Jednocześnie ten legalny bukmacher objął sponsoringiem tytularnym należącego do Pudziana konia. Betfan stał się też live brand hero marki. BETFAN za swoje niestandardowe działania otrzymał nagrody Dyrektora Marketingu Roku 2019, oraz Debiut Roku i Kampania Marketingowa Roku 2019 w Plebiscycie Polish Gaming Aces.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News


Obowiązuje regulamin Telefon zaufania dla osób uzależnionych behawioralnie (w tym od hazardu):  801 889 880 (czynny codziennie w godz. 17-22) Serwis GolfNews.pl ,przeznaczony jest TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Prezentujemy na swoich łamach tylko te zakłady bukmacherskie, które posiadają zezwolenie do urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów.
  • Totolotek zezwolenie Ministerstwa Finansów AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
  • Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
  • LV Bet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.9.2016.EQK;
  • Milenium zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
  • eToto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
  • forBET zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.10.2016;
  • STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
  • SuperBet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.4.2017;
  • TOTALbet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.12.2017;
  • PZBuk zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • Betclic zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • BetFan zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Ewinner zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.29.2017
  • Typiko zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.30.2017
  • Traf ZW zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Polski Bukmacher zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.28.2017
  • Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem
    Korzystając z serwisu GolfNews.pl godzisz się na otrzymywanie materiałów marketingowych, które są jego integralną częścią. Nieodłącznym elementem portalu Golf News są np. banery reklamowe, na których możemy promować swoje usługi i produkty oraz usługi i produkty podmiotów z nami współpracującymi. Materiały promocyjne możemy przesyłać naszym Subskrybentom także w ramach newslettera. Możesz być pewny, że nie będziemy nadużywać tej możliwości starając się udostępniać tylko takie informacje, których możesz od nas oczekiwać.
    0 0 vote
    Article Rating
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x