Polska aplikacja mobilna NOINN podbija serca kibiców sportowych

NOINN, pierwsza polska aplikacja mobilna do typowania wyników sportowych w gronie znajomych, od marca tego roku zyskała kilka tysięcy aktywnych użytkowników. Dzięki najnowszej aktualizacji, wprowadzającej m.in. możliwość modyfikacji zasad gry i ulepszoną mechanikę obstawiania, zabawa jest angażująca jak nigdy dotąd. – informacja prasowa

Twórcy aplikacji wypełnili lukę na rynku i znaleźli rozwiązanie dla tych, którzy lubią typować najważniejsze wydarzenia sportowe – dzięki aplikacji NOINN mogą robić to legalnie i darmowo. Narzędzie daje wiele możliwości. Użytkownicy mogą dołączyć do jednej z ponad 4000 lig, z czego niektóre są publiczne, a pozostałe prywatne. W tych pierwszych rywalizujemy ze wszystkimi chętnymi użytkownikami, a w drugich obstawiamy w gronie znajomych.

Aplikacja jest odpowiedzią na potrzeby nasze i innych kibiców. Sami szukaliśmy rozwiązania, które pozwoli na obstawianie wyników wydarzeń sportowych i wspólną zabawę z przyjaciółmi czy współpracownikami. Okazało się, że na rynku brakuje takiej aplikacji, dlatego postanowiliśmy, że stworzymy ją sami powiedział Mateusz Zimnowodzki, jeden z pomysłodawców oraz CEO spółki.

Co istotne, kibice korzystający z NOINN mogą typować realne wydarzenia, rozgrywające się w najważniejszych ligach sportowych. W aplikacji dostępnych jest 15 lig i turniejów z 3 dyscyplin, w tym m.in. piłkarskie Liga Mistrzów, Premier League czy PKO Ekstraklasa. – Piłka nożna jako najpopularniejszy sport w Polsce zyskała największe grono fanów wśród naszych userów. W przeciągu ostatnich 4 miesięcy, pojawiło się już ponad 250 000 obstawionych wyników wszystkich dostępnych dyscyplin. Obecnie są to piłka nożna, siatkówka i MMA, jednak już teraz myślimy o wprowadzeniu kolejnych. Mogę zdradzić, że w pierwszej kolejności celujemy w koszykówkę, tenis, skoki narciarskie oraz e-sport – przyznał Zimnowodzki.

Więcej niż typowanie

NOINN to nie tylko narzędzie służące do typowania wyników meczów, ale również spełnia funkcje aplikacji społecznościowej. Użytkownicy korzystający z aplikacji komunikują się przy pomocy zdjęć, lajków i postów tekstowych. Mogą również reagować na swoją aktywność.

Twórcy NOINN wiedzą, jak dotrzeć do kibiców sportowych i coraz śmielej wchodzą we współpracę ze znanymi i lubianymi influencerami, szczególnie przy wydarzeniach szeroko komentowanych w mediach społecznościowych. Jednym z nich była czerwcowa gala FAME MMA, podczas której fani tego sportu mogli typować rozstrzygnięcia walk w specjalnie lidze, zorganizowanej we współpracy z Sucharem Codziennym.

Jeszcze więcej zabawy

Najnowsza aktualizacja wzbogaciła NOINN o modyfikację zasad gry i ulepszoną mechanikę obstawiania, dzięki czemu jej używanie stało się bardziej angażujące. Stałe ulepszanie dotychczasowych wersji ma za zadanie nie tylko uatrakcyjnić rozgrywkę, ale też zatrzymać użytkownika na dłużej – do tej pory spędzał on średnio ponad 8 minut dziennie na typowaniu wydarzeń sportowych.

kontakt@golfnews.pl

Comments are closed.