Golf News

wiadomości sportowe z kraju i ze świata

Aleja Jagiellońskich Szali na 100-leci Jagi

Od soboty na Rynku Kościuszki, w centrum Białegostoku, Kibice Żółto-Czerwonych mogą podziwiać aleję jagiellońskich szali. Ekspozycja 100 szali będzie przypominała o trwających 100. urodzinach Jagiellonii Białystok.

Dzięki współpracy z Powszechną Spółdzielnią Spożywców w Białymstoku nasze szale zostały wywieszone w przejściu między Sklepem Spożywczym Delikatesy a Barem Podlasie (Rynek Kościuszki 15).

Przygotowanie „Żółto-Czerwonej” alei od początku znajdowało się w harmonogramie obchodów stulecia Klubu. Czegoś podobnego jeszcze nie było. Zależało nam, aby w centrum Białegostoku pojawiły się jagiellońskie akcenty, które będą przypominały mieszkańcom o jubileuszu, a osobom odwiedzającym nasze piękne miasto ukazywały przywiązanie regionu do Jagi. Szal to atrybut każdego Kibica. Wzniesiony wysoko, ma wymiar symboliczny. Obrazuje dumę, symbolizuje więź i oddanie barwom klubowympodkreśla dyrektor marketingu w Jagiellonii Białystok, Agnieszka Klim.

Propozycja Klubu Jagiellonia złożona na ręce Zarządu naszej Spółdzielni bardzo nam się spodobała. Uznaliśmy, że doskonale wpisze się w naszą lokalizację. Z jednej strony początek Alei Blusa, a z drugiej – krajobraz Rynku Kościuszki. To wręcz wymarzone miejsce dla niej. Przede wszystkim naszym celem jest wsparcie obchodów jubileuszowych 100-lecia Klubu Jagielloniamówi Joanna Biała, kierownik marketingu PSS Społem w Białystoku.Nasza Spółdzielnia także niedawno obchodziła swoje 120-lecie, więc wiemy, jak ważne jest pokazanie lokalnej społeczności tak zacnych, jak ponad 100-letnie jubileusze, którymi już tylko nieliczne firmy i instytucje mogą się pochwalić. Dodam też, że planujemy wesprzeć sympatyków Jagiellonii promocjami w naszej „starej-nowej” Piwiarni Podlasie, której otwarcie zaplanowaliśmy łącznie z odsłonięciem Alei Szalików. Podlasie to zupełnie nowe miejsce na mapie gastronomicznej miasta, z daniami i deserami przeniesionymi wprost z Astorii i z ciekawą kartą napojówdodaje.

Zapraszamy wszystkich Kibiców do odwiedzania tego miejsca. Wspólny spacer po centrum, obiad, spotkanie z przyjaciółmi – każda okazja będzie dobra, aby pojawić się w „Żółto-Czerwonej” alejce i zrobić na jej tle pamiątkowe zdjęcie.


Obowiązuje regulamin Telefon zaufania dla osób uzależnionych behawioralnie (w tym od hazardu):  801 889 880 (czynny codziennie w godz. 17-22) Serwis GolfNews.pl ,przeznaczony jest TYLKO dla osób które skończyły 18 lat. Prezentujemy na swoich łamach tylko te zakłady bukmacherskie, które posiadają zezwolenie do urządzania zakładów wzajemnych wydane przez Ministra Finansów.
  • Totolotek zezwolenie Ministerstwa Finansów AG/9/7251/8/LBU/2012/2013/RD61485;
  • Fortuna zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/10/WKC/11-12/5565;
  • LV Bet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.9.2016.EQK;
  • Milenium zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/17-7/ARP/BMB/2011/BMI9-10599;
  • eToto zezwolenie Ministerstwa Finansów AG9(RG3)/7251/15/KLE/2013/17;
  • forBET zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.10.2016;
  • STS zezwolenie Ministerstwa Finansów SC/12/7251/11-6/KLE/2011/5540/12;
  • SuperBet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.4.2017;
  • TOTALbet zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.12.2017;
  • PZBuk zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • Betclic zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.26.2017;
  • BetFan zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Ewinner zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.29.2017
  • Typiko zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.30.2017
  • Traf ZW zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.3.2018
  • Polski Bukmacher zezwolenie Ministerstwa Finansów PS4.6831.28.2017
  • Udział w nielegalnych grach hazardowych może stanowić naruszenie przepisów. Hazard związany jest z ryzykiem
    Korzystając z serwisu GolfNews.pl godzisz się na otrzymywanie materiałów marketingowych, które są jego integralną częścią. Nieodłącznym elementem portalu Golf News są np. banery reklamowe, na których możemy promować swoje usługi i produkty oraz usługi i produkty podmiotów z nami współpracującymi. Materiały promocyjne możemy przesyłać naszym Subskrybentom także w ramach newslettera. Możesz być pewny, że nie będziemy nadużywać tej możliwości starając się udostępniać tylko takie informacje, których możesz od nas oczekiwać.
    0 0 vote
    Article Rating
    Subscribe
    Powiadom o
    0 komentarzy
    Inline Feedbacks
    View all comments
    0
    Would love your thoughts, please comment.x
    ()
    x